• theanswer

• б1lme3

• Amos

• 1n54jd3r

Top Posters In This Topic

Posted Images

:D

ameri bas umeju amlo da preteraju energijom u tom nekom javnom nastupu

ima to itekako svojih prednosti, ali onda kod ovakvih slucajeva odvede u potpunu krajnost, da ne kazem 1 ludilo :D

6 minutes ago, Venom said:

Kawhi i George slozili face "koji zajeb".

cek da im kaze da ne mogu vise da koriste iPhone niti bilo koji proizvod od Apple-a

sve je belo, sve je belo, gra

1 hour ago, pbg12345 said:

:D

ameri bas umeju amlo da preteraju energijom u tom nekom javnom nastupu

ima to itekako svojih prednosti, ali onda kod ovakvih slucajeva odvede u potpunu krajnost, da ne kazem 1 ludilo :D

Sve je belo, sve je belo:
grad i selo, polje, gaj,
celog dana, veče celo
svud se blista beli sjaj.

sumnjam da je on dosao za male pare u evropu

sto je dobro, jer znaci da bajern podize ulaganje

a nece evropskoj kosarci smetati da ima klub(ove) iz nemacke u samom vrhu

a i ta "razmena" nba-evropa postaje sve frenkeventnija

jos sa jedne stranenpr u nba iz evrope i to u vrlo ozbiljan klub odlazi jedan potpuni anonimus u evropskim okvirima, dok npr neka sasvim ozbiljna imena iz nba dolaze u evropu

najdalje 2025 nebojsa covic direktor nba lige za evropsku konferenciju :fantom:

za pocetak divizija balkan mi, grci, turci +boranija

istok:rusi, baltik, poljaci...

zapad:francuzi, nemc +hol, bel, eng

i mediteran:italija, spanija

This is the exact dilemma that the NBA faced when it came up with the “brilliant” idea of enabling or hiding this problem. Don’t improve the sport; hide the flaws so the people keep coming without realizing that they are watching an inferior product

[...]

The behavior that further causes me concern is the actions of the players in the actual game. Some have bought into the notion that they are “entertainers.”

[...]

There is no desire by NBA nor other professional sports teams across the board to hide what they’re doing anymore. There is an actual cottage industry for all of these distractions and gimmicks. They call it “In-Game Entertainment.” The NBA proudly has a highly successful division called NBA Entertainment. The NBA assigns a game presentation manager to all 30 teams in the league. This person’s job is to help and then evaluate their “in-game” performance. Not of the players but rather of the “entertainment”. So much for the spontaneous joy they attempt to project. It’s all part of the act. It’s a show. A couple of years ago, the Orlando Magic employed 9 “entertainment” teams to deal with their “in-game” presentation. This included dancers, face painters, jugglers, and balloon artists. They finished that season with 27 wins and 55 losses. Jugglers are fun but maybe they should have hired a real point guard instead!

[...]

he part that riles me the most is when these coaches who are making incredible sums of money through salary, endorsements, camps, etc. pontificate about “our game” and the lessons of the great coaches who influenced them

https://hoopshype.com/2019/07/22/keith-glass-7-foot-man-eating-chicken/?utm_source=smg&utm_medium=wasabi&utm_content=home-latest-news

Apropo "nba je cirkus"

Edited by glog za srce

Moraju to da rade jer ljudi gube interesovanje da dolaze u halu kad imas NBA live fullHD crystal clear 24/7 za 10$ mesecno. Jedno 30 godina su ispred Evrope po tom pitanju.

Neki sto ne gledaju u samoj hali se takodjer zale na lose sudije izmedju ostalog, ukljucujuci eksperti u emisijama

To je pod "hide the flaws"

Edited by glog za srce
17 hours ago, arheolog1981 said:

Bender dve godine u Milvokiju

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

nece on videti terena tamo

• teacher locked and unpinned this topic