IGNORED

Lorelle Meets The Obsolete (Ensenada, Mexico)

bad music for bad people

Sreda, 19. oktobar - Beograd @ KC Grad | 21:00

2i1o705.jpg

Nema žanra koji je početkom 21. veka zabeležio ovakav procvat kao što je to slučaj sa psihodeličnim rokom. 90% nove garažne produkcije ima očite veze sa psihodelijom. Kada se tome doda da i solidan broj indie-rock bendova flertuje sa ovim zvukom, te da su perjanice moderne verzije žanra (The Growlers, Ty Segall i Thee Oh Sees) danas maltene stadionske atrakcije, onda teško da ima sumnje kakva treba da bude muzika koja "radi" današnje klince. Psihodelični rok 21. veka se i geografski raširio od Severne i Južne Amerike, preko Evrope do Australije, a meksička scena čiji su najpoznatiji predstavnici Lorelle Meets The Obsolete i Has A Shadow, jedna je od najaktivnijih i najzanimljivijih.

Lorelle Meets The Obsolete su Lorel (Lorena Kintanilja) i The Obsolete (Alberto Gonzales). Dolaze iz Gvadalahare, ali su se nakon kraćeg zadržavanja u Meksiko Sitiju konačno skrasili u Ensenadi (Donja Kalifornija). Njihova muzika je mešavina šugejza i krautroka propuštena kroz sito psihodelije, dok je oni sami nazivaju muzikom obrazaca. Izdali su tri studijska albuma – „On Welfare“ (Captcha Records, 2011.), „Corruptible Faces“ (Captcha Records, 2013.) i „Chambers“ (Captcha Records, Sonic Cathedral 2014.) – kao i odabrane split i 7-inčne singlove.

Album „Chambers“ izašao je 3. marta 2014. Za snimanje i miks bio je zadužen CAVE-ov Kuper Krejn, za master Sonic Boom, a izdavači su legendarni britanski Sonic Cathedral i čikaška indi etiketa Captcha Records (na kojoj se već baškare Ty Segall, Thee Oh Sees i mnogi drugi).

Album je pobrao sve same odlične kritike koje su objavili The Times, Q, Visions, Magic RPM, BBC Radio 6, XFM i Crack, a NME je pomalo grubo, ali vrlo precizno opisao singl „What’s Holding You?“ sledećim rečima: „zvuči kao da su se u Stereolabu razneli najfinijim plavim kristalom Voltera Vajta, pa počeli da oponašaju Queens Of The Stone Age“.

Izdavanje albuma pratile su turneje po Ujedinjenom Kraljevstvu, Evropi, SAD i Meksiku koje su imale sjajan odjek, a njihov deo bili su i nastupi na većim festivalima kao što su Liverpool Psych Fest, Austin Psych Fest, Incubate Festival (Tilburg), Moon Block Party (Pomona) i Festival Germinal del Bosque (Meksiko Siti).

Ovaj duo nastupa kao petorka kojoj se pridružuju evropski i američki muzičari (sada su to članovi sastava New Candys i Disappearing People), a svirke koje predvodi Lorenina fantastična gitara su intenzivne i zapaljive.

Pored Captcha Records u SAD, sada i Sonic Cathedral izdaje „Balance“, njihov novi i četvrti po redu album. Kuper Krejn (CAVE, Bitchin’ Bajas) je ponovo uradio miks, Miki Jang (Total Control) se pozabavio masterom, a rezultat je doživljaj sa mnogo više samopreispitivanja.

Henri Rolins, veliki ljubitelj benda, kaže da je ovaj album „kao i njegovi prethodnici, još jedno jedinstveno i zadivljujuće umetničko delo koje postaje sve bolje, što ga duže slušate“.

Lorelle Meets The Obsolete debituju u Beogadu u sredu, 19. oktobra u Kulturnom centru Grad od 21:00. Karte su u pretprodaji (pab Brod, Žila Shop, Chillton i Gradstor KC Grada) po ceni od 500 dinara. Na dan koncerta 700 dinara.

https://obsoletelorelle.bandcamp.com/

https://www.facebook.com/obsoletelorellemusic/

http://obsoletelorelle.tumblr.com/

http://www.badmusicforbadpeople.com/2016/09/lorelle-meets-the-obsolete-ensenada-mexico/

Poster:

30wnhbb.jpg

After quickly bashing out their second album, Chambers, over a few days' time in a Chicago studio, Mexican duo Lorelle Meets the Obsolete decided to go for something more homegrown and organic for their next effort. Lorena Quintanilla and Alberto Gonzalez relocated to the Baja California Peninsula and slowly began working on a new album. Their previous albums were murky dispatches of lushly psychedelic, blown-out guitar heaviness that were sure to satisfy sonic travelers wondering what it would have sounded like if Loop, Broadcast, the Warlocks, and Spacemen 3 all got together for an epic jam session. This time out, the duo took a (small) step back from the cloudy abyss by tightening up the production, boosting Quintanilla's honey-sweet vocals in the mix, and adding loads of vintage synthesizers to the arrangements. There are still tracks heavy enough that they'd need two powerlifters to get them off the ground; the bubbling witch metal "It Must Be the Only Way" and the subaquatic "Waves Under Shadows" certainly qualify and, if not for the synths, would have fit in on previous records just fine. Added to their core competencies are tracks like the half synth soundscape, half motorik workout "The Sound of All Things" and the pastoral freak folk ballad "Father's Tears," which apply everything they know about sound design and dynamics in new, exciting ways. It's always satisfying when bands take a step outside their established boundaries and take chances, even more so when it works out as well as it does on Balance. The best moments are when the new and old collide in Technicolor bursts of sound, like on the roiling "Ching," where the keyboards and guitars battle for sonic supremacy while the hypnotic rhythm lulls you into a trance. Or on "Balance," where the spaces between the notes loom as large as the notes themselves and the synth hovers over the choppy melody in ways that bring to mind Opal at their best. Or on the almost poppy "La Distinción," which shows off some serious synth game and the gnarliest guitar sound on the record. Because it's not just about the keys; the duo's love of huge, fuzzy guitars hasn't dimmed and anyone who shares that love will find Balance to be something pretty special. So will lovers of psychedelic music, fans of dream pop, shoegaze aficionados, and people who want music that will remind them of the past, but take them somewhere new.

http://www.allmusic.com/album/balance-mw0002971906