IGNORED

The Hateful Eight

Jimmy Kowalski

Gledao sinoć, dobar film, ne i briljantan. Predugačak je prvi deo, uvod u pičvajz, dijalozi jesu uglavnom odlični ali je sve presporo, ništa se ne dešava i predugo traje, pa me to malo zamorilo. Tarantinovi filmovi su po pravilu bili mešavina genijalnih dijaloga i naracija i jbačke akcije, ovde kao da je to razdvojeno u dva odvojena segmenta, mnogo više podseća na Rezervoar pse ili Džeki Braun, koji meni najmanje leže od QT.

Glumačka ekipa na nivou, Walton Goggins apsolutno sjajan, s obzirom na njegove govorne sposobnosti uloga ko da je pisana za njega.

Odprilike ovako. Tarantino je poznat po svojim scenarijima/dijalozima/monolozima sa pravom, ali možda nekad daje sebi previše oduška. To može da bude zajebano pogotovu u ovako "klaustrofobičnom" filmu gde se radnja odvija na par mesta te ubije tempo i dinamiku. Moglo je 30 minuta manje, lagano.

Al sve u svemu, zabavno, svi su mi prijali, ekipa je fantastična, pogotovu Gogins. Carčina.

Jedino što mogu da nađem kao zamerku je scena kad prvi put razvaljuju vrata, i kad Osvaldo viče iz fotelje - taj tip, i fini engleski akcenat posle nikako ne idu zajedno. Film čista desetka naravno. I bio bi veći fazon da je Kventin glumio vozača kočije.

Accidents happen.

That's what Dick Boak, the director of the Martin Guitar Museum, reportedly thought when he was told a priceless, 145-years-old guitar – which his museum leant to be used in Quentin Tarantino's The Hateful Eight – had been destroyed.

"We were informed that it was an accident on set," Boak told guitar enthusiast site Reverb on Thursday. "We assumed that a scaffolding or something fell on it."

But in reality, the destruction was a bit more deliberate – even if still accidental.

"The guitar was a loner from the Martin Guitar Museum and there were six doubles made. The guitar was from the 1870s and was priceless," the film's sound mixer, Mark Ulano, explained during an SSN screening panel in December.

In the film, the guitar is played by actress Jennifer Jason Leigh before it is confiscated by the character played by Kurt Russell, who smashes it to pieces.

"What was supposed to happen was we were supposed to go up to that point, cut, and trade guitars and smash the double," Ulano continued with details confirmed by PEOPLE. "Well, somehow that didn’t get communicated to Kurt, so when you see that happen on the frame, Jennifer's reaction is genuine."

The folks over at the Martin Guitar Museum are having a somewhat similar reaction now that they know what really happened to their one-of-a-kind instrument.

"As a result of the incident, the company will no longer loan guitars to movies under any circumstances," Boak told Reverb. "We’ve been remunerated for the insurance value [which is far less than its value as an artifact], but it's not about the money. It's about the preservation of American musical history and heritage."

giphy.gif

Znam da mi je bila malo cudna njena reakcija, sad je jasno i zbog cega..

Baš je glupa ideja pozajmljivati takav eksponat za snimanja.

Kao da ono drombuljanje nije moglo da se izvede na kopijama.

Bahato i neodgovorno, iskreno sam razočaran.

Martin treba da ih odvali po šlajpiku samotako.

ne stigoh da odem, a brzo su zavrsili u mom selu. davali su ga nepune dve nedelje, a ja jos kapirao ajde dok prodje hype  guzve pa da odem na miru da pogledam. kad ja tamo.. i magarac propustih. ako ima neko pristojan kiosk link, molim na pm. 

meni ovo sa djitrom zvuci kao bulsit storija

Bulšit je svakako, ali mi takođe smrdi na neki biznis tipa: znate ona gitara što su je polomile filmadžije i što je vredela milion baksa dok je bila cela? E, sad je  rekvizit iz čuvenog filma i vredi tri miliona!

Ma kostala je deset hiljada milijardi..

JJL je htela da je kupi, Kurt je zeznuo, ali QT ispao djentlmen:

“I got to actually take it home with me, and I played it every day. It had the most beautiful, warm tone. I had asked how much it cost, and I was told $4,000, so I was kind of saving up my forced-call money, thinking ‘At the end of this movie I’m gonna buy that baby … and it’s gonna be my memento that I give to myself.’ I got a few zeroes wrong — it was a $40,000 guitar, and it was also a museum piece, so I never would have been able to buy it … But Kurt knew how much I loved that guitar. Then Quentin gave me another Martin guitar from the 1880s as my wrap present, which was kind of extraordinary.”