IGNORED

Covers

Gonzo

Reaktore, zipa ovu obradu. :D a ovo mi je već vrlo interesantna orkestracija. sori zbog lošijeg snimka. daleko od toga da smatram da je ovo bolje od originala, xexe, to je nemoguće. naletela sad slučajno na jutjubetu, pa mi delovalo interesantno...

Reaktore, zipa ovu obradu
Nema sumnje, ova deca obožavaju Laibach evilsmile.gif Evo da ti uzvratim jednim lepim vokalom:(video nema veze sa vezom i podseća na junsko izdanje Playboya)

A kad je krenulo sa svetim Jovanom, Pavlom, Đorđem i Ringom, evo jedne od obrađivanijih:Soundgarden:Michael Jackson:Aerosmith:i, lični favorit, Bruce Springsteen i Axl Rose!Come Together, vaistinu!

E, a ovo je vr', obrada Spinal Tapa, skroz uozbiljeno :D A ove su dosta slicne originalu, ali svaka ima nesto svoje :) Iskreno ne znam koja je jaca™, a cak bih se usudio reci da su obe bolje od originala :PVerzija Soundgardena ima potpuno drugaciji tekst

This song was originally done by Black Sabbath. Ben Shepherd heard the song and recognized that the words that Chief Sealth (for whom Seattle is named) had written in protest of the white man's settling in his territory fit the meter of the song.

INTO THE VOID How can you buy or sell the skyOr the warmth of the land it's strange to usWe don't own the freshness of the airOr the sparkle of the waterHow can you buy them from usThe white man doesn't understand our waysFor he's a stranger who comes in the nightAnd takes from the land just what he needsOh yeahHe treats his brothers like his enemiesWhen it's completed he moves onHe leaves his father's grave and his birthrightHis birthright is forgottenThe air is precious to the red manFor all things share the same breathThe white man won't notice the air he breathesLike a man dying for many daysAll right nowThe whites must treat the beasts of his landAs his brothers not his enemiesTell me what is man without the beastsI'll bet he will die of lonelinessOne thing we know that the white man willWe know our god is the same godYou may think you wish to own himOwn him as you wish to own our landBut he is the body of manAnd the earth is precious to himContinue to contaminate your bedAnd you will suffocate in your waste Music: F. Iommi, W. Ward, J. Osbourne, T. Butler Lyrics: Chief Sealth

a verzija Kyuss-a ima ubacen instrumentalni deo u sredini, gde Josh razbija :) Edited by Sludge Factory

Dobra obrada The Beatles nalazi se na prvom albumu Bridersa - Happiness Is a Warm GunThis Bird Has Flown: A 40th Anniversary Tribute to the Beatles' Rubber Soul je bledunjav pokušaj obeležavanja godišnjice cover albumom sa svega dve-tri zanimljive obrade, od kojih je najbolja Cowboy Junkies - Run For Your LifeO prikrivenim i pravim coverima, posvetama, itd... The Beatles muzici verovatno mogu knjige da se napišu.Član onog drugog foruma (možda i ovde) Zagor je sakupio i prošle godine na škloa f. okačio izvanredne kompilacije posvećene redom skoro svim Beatles albumima.Ja ću još dodati kako mi se čini da su Chemical Brothers bar pola svog opusa izgradili variranjem Tomorrow Never Knows sa Revolvera.

Još malo o Cowboy Junkies.Originalni Trinity Session je pun antologijskih covera: Blue Moon Revisited, I'm So Lonesome I Could Cry, Dreaming My Dreams with You, Sweet Jane, Walkin' After Midnight i Working on a Building (traditional). Sjajna obrada Run For Your Life, pomenuta gore jasno je pokazala da je bendu bila neophodna injekcija adrenalina kako bi se izvukao iz letargije u koju je zapao tokom 'zrelog' (nakon ranih spektakularnih dometa) dela karijere.Na svu sreću, izgleda da su to i sami shvatili, pa su se vratili na mesto zločina i snimili spektakularan album.

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="480" height="295">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="480" height="295">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> cool.gif inače, prvi cover je Yaron Herman, bio je i u Beogradu
Nema sumnje, ova deca obožavaju Laibach evilsmile.gif Evo da ti uzvratim jednim lepim vokalom:(video nema veze sa vezom i podseća na junsko izdanje Playboya)
lep vokal, nema šta. hvala :D @C žeton - sramim se priznati, meni original najbolji.