IGNORED

81, 82, 83, 84... novi zlatni san

Indy

jel se necete ljutiti ako kazem da mi se (sem uzuzetaka tipa wire, gang of four, new order i mozda jos 2-3) gotovo nista od ovih bendova ne dopada :blush:
Indy i ja namerno pustamo buvu sa ovim da vidimo koliko ima Sefildjana na forumu da izadjemo na crtu hegemoniji Mancesterskih dzemperlija koji posto su claimovali 90te misle da mogu uspomoc hajpa i medijske moci da retroaktivno claimuju i 80te evilsmile.gifhttp://www.youtube.com/watch?v=PJSznYe-jBEedit: 1:51 da vidite kako su prolazili likovi koji su 1979 i dalje svirali gitare u Sheffu, hi hi hi :lolol: Edited by DarkAttraktor

Kad smo kod politicki angazovanih 80-tih, vrlo zanimljiva prica o cudnom hitu "The Lebanon" pomenutih The Human Leaguehttp://youtu.be/YbkCyFEFa78

Although they did manage a fluke hit with the Jimmy Jam/Terry Lewis production "Human" two years later, the Human League's career fell apart with the scattered, underwritten album Hysteria and its somewhat bewildering first single, "The Lebanon." The song was co-written by Phil Oakey and Jo Callis, and former Rezillos mainstay Callis seems to have been in the driver's seat musically: rather than the synth pop that had made the group's name, "The Lebanon" is built on a bass riff hugely indebted to Peter Hook of New Order/Joy Division fame, along with Callis' own single-chord distorto guitar riffs. In other words, it's a pretty good post-post-punk dance-rock song (somewhat ironically given the title and lyrics, it sounds quite a lot like Siouxsie & the Banshees' 1981 single "Israel"), but it didn't sound a bit like the Human League, especially to the American fans who only knew of them starting with the bright and shiny Dare! Similarly, Oakey's lyrics are a lot less awful than on many similar political rock songs, looking at the early-'80s military operations in Lebanon (in one of those oddities of language, the country is known as The Lebanon in the United Kingdom, which made the title somewhat confusing to the U.S. market), first from the point of view of a local woman and then from that of one of the occupying soldiers; neither has any idea what exactly is going on or why, and rather than search for answers, or make up some of his own, Oakey simply leaves that feeling of dread and incomprehensibility hanging. Of course, this would not do for go-go America in the Reagan and Rambo age; add in that this style of music was still relegated to college radio in early 1984 -- and that college radio had already dumped the Human League once "Don't You Want Me" became a mainstream pop hit -- and it's obvious why "The Lebanon" couldn't catch a break.
Edited by Indy
ne,ako dobro pamtim do polovine `91, posle je vec to bila druga drzava, bilo je nekoliko kuca u ex yu gde si mogo da narucis svasta.ja sam naruciovao i iz zagreba, ako se ne varam to se zvalo blind dog records. i oni su imali odlican katalog.
Ja сам у Копру престао да купујем са почетком програма стабилизације покојног инжињера Марковића. Динар је постао конвертибилан, могле су девизе да се шаљу у иностранство, мој џепарац је постао већи, па и прохтеви. Почели смо да наручујемо плоче из Енглеске преко неког каталога. Сећам се како смо пар нас који су имали плоче у тм пакету исцепали исти баш испред пренеражене шалтерске службенице у пошти...Са плоче коју сам тад пазариоhttp://www.youtube.com/watch?v=J-F1Og41uK4Затим се у Нишу појавила дистрибуција SST-а
A u Beogradu, bend Beograd!
imaju novu pesmu! (i nisu morali da se trude )
====nisam zavrsio sa minimal compact. :sleep:ova je bila kod wendersa u "nebu nad berlinom":
james murphy (ex lcd soundsystem) je obozavalac, pusta ih u svojim dj setovima.
p.s. ovo je vec druga polovina osamdesetih, malo ispadaju iz teme.
(i nisu morali da se trude )
Pesma je stvarno :zev: ali video cak i nije los (roboti su bas dobri).Doduse, i kad se prvi put pojavio Beograd secam se da su meni i ortacima zvucali malo smesno, gotovo falsirajuce... pa smo se vremenom navikli na njih. "Kontrolori" je bila dosta dobra stvar.

novi beograd je stvarno katastrofa, a opasne igre su totalno cool.i da zaboravio sam na sst u nisu :ziga: , mada moglo je dosta toga i preko kopra da se naruci. ja tamo nabavio ploce husker du i sonic youth

sad' bi trebalo da radi, editovao sam.taman da dodam jos malo blow monkeys. -_-http://youtu.be/y_ra8X_8waA
Blow Monkeys! :) Super!Ova stvar od Beograda je recimo, čudna. Dok su radile CD tezge kod SKC-a, kupovao sam nešto, kad mi neki drugar reče, da li sam video da je pored nas bio onaj lik iz Beograda, stavio dredove! :huh:

Jel bio ko na Classix Nouveaux u Beogradu? To je bilo sa samog početka osamdesetih. I mislim da je koncert bio u SC.Da li je to uopšte bilo u BG ili u ZG? Sad guglam.

Edited by C žeton