IGNORED

81, 82, 83, 84... novi zlatni san

Indy

Moze da prodje k'o svasta, prilicno vanvremenski bend je to bio. Njihov lider Dr.Fuzz sa svim svojim bendovima i projektima u kojima je ucestvovao je jedna od bolje cuvanih tajni domaceg alter-roka.

• 3 weeks later...

Zasto volim spotifaj... Naidje, tako, "a blast from the past", pesmicica koju sam pre 40 godina vrteo besomucno, i potom je nisam cuo jedno 35 (verovatno mi kasetas pojeo tu kasetu - to se obicno tako zavrsavalo.):heart:

• 2 weeks later...

^^ Jedna od poslednjih* dobrih igranki na kojima sam bila je negde pri fajrontu imala Jakutsku, dotle nisam ni cula za bend

Click Click's best known track, played in clubs and on specialty radio shows at the height of the Wax Trax! era Industrial scene.  In my opinion the poorest example of Click Click's ability:  the synth baseline and drum loops were minimal, vocals were plain, non-melodic, repetitive.  Of course so was almost all Industrial/New Beat from those days, but Click Click was one of the exceptions previous to Yakutska.

*Kao da je bilo pre Hrista...

8 hours ago, I*m with the pilots said:

^^ Jedna od poslednjih* dobrih igranki na kojima sam bila je negde pri fajrontu imala Jakutsku, dotle nisam ni cula za bend

*Kao da je bilo pre Hrista...

Click Click je odlican band...bio.Ovako kazu za sebe u jednoj recenici : A home for music that's never going to be played on daytime radio.

• 2 weeks later...