IGNORED

Star Trek

Atreid

vratia se :)

anson mount kao captain pike. jos uvek ne mogu da prezalim sto se zavrsio hell on wheels. retko da nekome brada bolje stoji ... a fali ce mi njegova kosica :wub:

F3618A7A-EB19-453F-A11C-618374B64641.jpeg

Edited by mustang
3 hours ago, Shan Jan said:

U prevodu nista novo :D

Deco pocela i druga sezona Orville-a, cisto da imate cime da prekratite muke dok se STD vrti.

Pa  prve tri epiozde i nisu bog zna sta.

ReturnToEden_title.jpg

Apsolutno ponajbolja epizoda STDija do sada, prava trekijevska, u duhu TOSa i TNGa. Polako biva jasnije da ce pola sezone biti provedeno u jurcanju za signalima i otkrivanjem misterije "andjela". Ljudska kolonija Boguizatregera je ekspolatisana n puta, ali je zavir u  III svetski rat najs tac, bas kao sto je i bridz kru imao mnogo vise posla veceras nego za ukupnu celu prvu sezonu. Ako ovako nastave, mozda i naucimo imena i ostalih likova pored Sarua, Pajka i Majkla... Pajk opet fantastican, Saru takodje, Majkl po obicaju iritantna, a Tom Paris Detmer pocinje da daje znake zivota za volanom. Mozda dobijemo jos jedan konkretan lik uskoro.

Stili voz fan ez juzual. Al nedo Kju da ona ikom komanduje... Isutirati je iz CTPa po kratkom postupku, zarad dobrobiti i buducnosti Federacije;)

Bice zanimljivo da vidimo da li ce ovo pojavljivanje Mej biti povezano sa zelenom sporom i/ili povratkom dr. Hjua (ili qq mene odlaskom Stametsa kod muza mu u sporaverse).

Discovery je ocaj zivi, kao sto sam vec pisao - nema ni S od Star Treka. Dok je Kurtzman producent svih ST serija, necemo dobar Trek videti. Kako nije otisao u Lucas Film zajedno sa J.J-om. 

• 1 month later...

In d mindajt aur, si krajd mor! mor! mor!

Wit a rebel jel, si krajd mor! mor! mor! vau!

:kecman:

The crew of the U.S.S. Discovery’s interplanetary adventures will continue!

On Tuesday, CBS All Access announced that their hit show, Star Trek: Discovery, is getting a third season. And as the show embarks upon a third run, Michelle Paradise (co-executive producer of The Originals) has been tapped to step in as co-showrunner alongside Alex Kurtzman.

“Michelle joined us midway through season two and energized the room with her ferocious knowledge of Trek,” Kurtzman said in a statement. “Her grasp of character and story detail, her drive and her focus have already become essential in ensuring the Trek legacy, and her fresh perspective always keeps us looking forward. I’m proud to say Michelle and I are officially running Star Trek: Discovery together.”

Just last month, the second season of the science fiction show debuted with some new faces. Among them is Anson Mount, who plays Captain Christopher Pike, a role played by the late Jeffrey Hunter in the original series. In April of last year, Mount spoke with ET about tackling the role and the feeling of first visiting the set.

"Sitting in the captain's chair for the first time on a day I wasn't even working," he said. "I was in civilian clothes and sitting in that chair was emotional. It was this weird [moment of] meeting my 8-year-old self again."

"It's wonderful material," he later added. "The thing that I liked most about Pike, particularly for Discovery coming out of a situation with a captain they couldn't trust and coming out of a canon where the famous captain we know of, Kirk, is a swaggering lothario, it's great to play a captain who's equally effective but doesn't operate so much from a place of ego as a place of extreme conviction in the Starfleet code and curiosity of what's out there. He's almost egoless to a fault."

Besides Discovery, last month CBS All Access announced that a spinoff is in the works starring Michelle Yeoh. The new series will expand on Yeoh’s role as Captain Philippa Georgiou, a member of Starfleet’s Section 31 division, a shadow organization within the Federation.

On top of that, Patrick Stewart is set to reprise his beloved role from Star Trek: The Next Generation -- Jean-Luc Picard. Although details of the series are still closely guarded, Kurtzman revealed in 2018 that the show will offer "a new perspective" on the captain's life.

U aprilu krece produkcija Pikarove serije, u julu STD 3. To je ono sto mozemo da ocekujemo da vidimo sledece sezone. Ne verujem da ce S31 ici pre no sto se Pikar zavrsi, jos nisu ni scenarije poceli da pisu, a ni oni sami ne znaju da li ce to biti 1 ili 3 sezone. O tom, potom. Uostalom, vec smo imali TNG/DS9 i DS9/VOJ preklapanja, nista novo.

Crtani, kad budu bili spremni, ici ce na Niklodeonu... Lover deks se trenutno rade.

• 1 month later...

moze li neko da mi objasni sta se desava sa kapetanom pajk u buducnosti? i zasto nije vise na discovery? pratim tog glumca anson mounta pa mi svaki put zao kad me napusti :D

moze li neko da mi objasni sta se desava sa kapetanom pajk u buducnosti? i zasto nije vise na discovery? pratim tog glumca anson mounta pa mi svaki put zao kad me napusti [emoji3]

Sacekaj do sledece nedelje, i finala sezone.

Sent from my iTelephone using Tapatalk
31 minutes ago, jms_uk said:

Sacekaj do sledece nedelje, i finala sezone.

Sent from my iTelephone using Tapatalk

pa sta ono sto se topi mu sleduje u sledecoj?!