IGNORED

rodna ravnopravnost

gagorder

isis poboljšao prava žena u islamu  :fantom:

ERBIL, Kurdistan Region — Sexual jihad allows women to become suicide bombers “without their male partner’s approval,” according to an article released by the Islamic State Saturday via social media.

“Those women who married our men can blow themselves up without having their husbands’ consent,” the article said.    http://rudaw.net/english/middleeast/17052015

Maggie Gyllenhaal, 37, Has Reached Her Last F***able Day

The 37-year-old actress was told she was “too old” to play the love interest of a 55-year-old male counterpart in a film. The depressing thing? This isn’t news.

In a recent interview with The Wrap, Gyllenhaal said, “There are things that are really disappointing about being an actress in Hollywood that surprise me all the time.” Like being told that being 18 years younger than her leading man is nowhere near youthful enough to be cast? “It was astonishing to me. It made me feel bad, and then it made me feel angry, and then it made me laugh.”

pa dobro, barem su je sa naslovom teksta ispostovali.

The 37-year-old actress was told she was “too old” to play the love interest of a 55-year-old male counterpart in a film. The depressing thing? This isn’t news.

pa jel čitate naučne žurnale rodnopravci ne baš a jer da čitate znali biste da muškarce od 25 30 35 ili 55 uopšte ne zanimaju žene od 37 godina starosti nego žene oko 22 godine mladosti :fantom:

Edited by Hella

pa jel čitate naučne žurnale rodnopravci ne baš a jer da čitate znali biste da muškarce od 25 30 35 il 55 ne zanimaju žene od 37 godina starosti nego žene oko 22 godine mladosti :fantom:

Zadovoljiće se ponekad i ženom od 37, ako nema ništa komparativno u mlađem rangu, ili ako je bruka, nemojmo generalizovati. Mada ima istine u ovom što pričaš, da nisam smuvala sadašnjeg pre desetak godina, sad ne bih mogla ni da se kvalifikujem sudeći po godištu ženskinja koje osmatra svakodnevno.

pa to sve zavisi kolko chovek ima energije da se bakce*** u zivotu, i kako bira koje bitke ce da bije. ko pametnih se i to menja u zivotu, kao i sve drugo <_<

***pod 'bakce' mislim 'aka', u najnegativnijem smislu, stvarima koje mu u zivotu ich ne trebaju vishe ^_^

Edited by gospa buba

da nisam smuvala sadašnjeg pre desetak godina, sad ne bih mogla ni da se kvalifikujem sudeći po godištu ženskinja koje osmatra svakodnevno.

još se smejem, like :D

A i izgleda ko baba.

Ja uopste ne znam kako je ona postala neka zvezda... ubedljivost filma mi opadne bar za 70% kad vidim da se neki glavni lik polomi oko nje

Odlican clanak:

The Problem With the Backlash to the Game of Thrones Rape Scene

...The contrast between the outrage on behalf of female victims and the blasé attitude toward violence (even sexual violence) toward males ironically replicates a quintessentially patriarchal trope: the assumption that women are fragile creatures who deserve special protection and greater sympathy if they are mistreated...
Edited by Eraserhead

Ja uopste ne znam kako je ona postala neka zvezda... ubedljivost filma mi opadne bar za 70% kad vidim da se neki glavni lik polomi oko nje

bila je odlicna u The Honourable Woman, ali tu je igrala ''karakternu ulogu'', izgled i mladost bas i nisu bili bitni. opet, sa druge strane, rejcel vajs igra mladu glumicu u novom sorentinovom filmu, youth, premda je sedam godina starija od megi...

Meni je bila odlična u Donnie Darku, osim što je htela da glasa za Dukakisa, to niko normalan ne bi ni pomislio, a kamo li izjavio.