• Kes
    • Seven of Nine
    • BElanna Torres
    • TPol
    • Hoshi
    • Keiko
    • George Takei
    • Nijedna od ponuđenih

Jos nisam gledao Voyager, tek sam na prvoj sezoni Enterprajza, tako da ne znam (i ne zelim da saznam pre gledanja serije) na sta lici ta famozna 7of9.T'Pol ima najlepse fizicke atribute, ali je kao karakter uglavnom frigidna. Zato moj glas ide Jadziji Dax, par stotina godina iskustva u seksu nije za bacanje.@Jolly, mogao bi da postavis i zensku/gej verziju bazena. Tu bih glasao za Worfa. :naughty:

Edited by Radagast

Moj glas takođe Džadziji, mada je i Kira bila blizu, ali više volim tačkice i dugu kosu :)Ove moderne su previše dvodimenzionalne, jeste, zgodne, baš hot, ali nije to to.

Cudan ti bazen, ne dozvoljava da odgovoris samo na prvo pitanje.
Nije bilo dovoljno mesta... Editovano, morale su da otpadnu Saavik i Ilia... :( Nek one i sve ostale zaboravljene idu pod opcijom "Nijedna od ponuđenih", samo ih navedite u komentarima.
@Jolly, mogao bi da postavis i zensku/gej verziju bazena. Tu bih glasao za Worfa. :naughty:
Tu Hikaru Sulu pobeđuje bez dileme, nepotreban je taj poll. :D Edited by Jolly Roger
Jos nisam gledao Voyager, tek sam na prvoj sezoni Enterprajza, tako da ne znam (i ne zelim da saznam pre gledanja serije) na sta lici ta famozna 7of9.
Bila slika na onom drugom topiku... :) Video si je sigurno...

BE: On “Star Trek: Voyager,” how tired did you get of wearing the Seven of Nine costume? jeri_ryan_09.jpgJR: (Bursts out laughing) Oh, God, I so, so wanted to have a bonfire when that show ended. I was so lobbying for them to let me just burn one of the corsets. “Just one!” But, no. (Laughs) It was so nice to get on a show with actual clothing! BE: What were your favorite episodes of “Voyager”? I’d presume that you’d include any one which didn’t involve wearing the costume. JR: You know, I loved the ones where Seven was sort of experimenting with humanity, so some of the later seasons, there were episodes where she was… (Hesitates) Of course, I’m not going to remember most of the names of the episodes, because I’m a terrible “Star Trek” fan! (Laughs) “Someone to Watch Over Me” was one of them. I think that was the one where the Doctor was…it was sort of “Pygmalion,” and he was teaching her how to be human and how to date and things like that, and he sort of started to fall in love with her a little bit. It was very poignant and touching and very sweet. So I loved that one. And there was another one, I think it was in the last season, though I can’t remember right now…when she built this entire fantasy life on the holodeck and fell in love with Chakotay, then realized that she couldn’t experience intense emotions because her Borg hardware would short out or whatever. (Laughs) They just ignored that entire storyline for the series finale, though. That all just went by the wayside! But that was a great episode that I enjoyed doing as well. (Writer’s note: The episode in question is entitled “Human Error,” and it was indeed in the final season of “Voyager.”)

Nisam znao da je nadmetanje za prvo mesto uopšte moguće.jolene-blalock-77392.jpg239577-bigthumbnail.jpgjolene-blalock-6.jpgjolene-blalock-77387.jpgedit: Ali George Takei kao opcija... :Hail: Vidi se da je forum u svojoj celosti zapravo biradoznao...

Edited by Filipenko

T`Pol samo sa vulkanskom frizurom i onako vulkanski, kako neko rece, frigidna (gledao sam glumicu onomad mislim na Lettermanu ili sl. nesto se penjala po stolu ili sl - bila nesimpaticna). Inace Jadzia. A Uhuru 2.0 sam bio zaboravio :wub: (da ovim usput opovrgnem nametnuti mi rasizam ;) )