Indy Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 pa vi i na pustom ostrvu razmisljate o kvalitetu :oNego. ^_^ Zamisli da si na pustom ostrvu, a imas samo Dude where's my car i Zikinu dinastiju. Provela bi narednih 30 godina misleci se, e sto ne ponesoh barem Dumb & Dumber... Quote Link to comment
morgana Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 (edited) dada :Dma ocu da kazem, moja bi lista bila daleko sentimentalnija i ne nuzno birana po kvalitetu. mada bi ukljucila i 2 felinija koja su etabliran kvalitet, ali ne iz razloga koji imaju veze samo sa kvalitetom. Edited January 9, 2012 by morgana Quote Link to comment
fikret selimbašić Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 1. Žitije Brajanovo 2. Skupljači perja 3. Moderna vremena 4. Apokalipsa 5. Bilo jednom u Americi6. Amarkord7. Taksista8. Exorcist 9. Seriju - Odjel za ubistva- lajf on d strit10. Idi i smotri Probao bih i da prošvercujem neki od filmova R. Belaćevića. Quote Link to comment
Mercuzzio Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 AmarcordRomeo+Juliet (Baz Luhrmann)Hedwig and The Angry InchBreakfast At Tiffany'sDown By LawLolita (Stanley Kubrick)The Virgin SuicidesAnd Now For Something Completely DifferentDrop Dead GorgeousThe Wizard of Oz Quote Link to comment
I*m with the pilots Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 abecedno,red komendije, ljubavi i prelepog supernasiljaChung Hing sam lam (Wong Kar-wai, 1994)Dead or Alive: Hanzaisha (Takashi Miike, 1999)Dirty Harry (Don Siegel, 1971)Evil Dead 2 (Sam Raimi, 1987)Firefly/Serenity (Joss Whedon, 2002/2005) /gledaju se zajedno kao celinaI Kina spiser de hunde (Lasse Spang Olsen, 1999)Kurôzu Zero/Kurôzu Zero II (Takashi Miike, 2007) /gledaju se zajedno kao celinaThe Lair of the White Worm (Ken Russell, 1988)Lisbon Story (Wim Wenders, 1994)Mind Game (Masaaki Yuasa, 2004)Spaced (Edgar Wright, 1999-2001) Quote Link to comment
Caligula Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Der Himmel über Berlin Andrey Rublyov Stalker Rašomon, Solaris ( verzija Tarkovskog naravno ) The Matrix American Beauty Lolita + recimo nesto od Vudija Alena (mozda umesto toga Lost in Translation) i Odiseju 2001 Quote Link to comment
teacher Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 (edited) Odiseja 2001 Život je lep Glupan i tupan Star Wars: A New Hope Tako se kalio čelik Apokalipsa sad Zabava Gori gospođice moja Taksista (ipak) Prozor u dvorište Edited January 9, 2012 by teacher Quote Link to comment
kobni zelaya Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 (edited) Na pusto ostrvo ide strictly pornjava.U, bre Teacheru, pa ti bi poneo Draškovićev Život je Lep - nije loša ideja kad znaš da si daleko od krajeva u kojima se dešava film. Edited January 9, 2012 by kobni zelaya Quote Link to comment
Indy Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Na pusto ostrvo ide strictly pornjava.Hm, vidim da vas je to nekoliko predlozilo, ali da li mozda zaboravljate da je lista ogranicena na 10, a jedino stvarno popaljiv pornic je onaj koji jos nije izraubovan? Bolji je los i nov, nego dobar i star. Quote Link to comment
kobni zelaya Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 (edited) Da ali prvih sto nastavaka Milf Huntera se gledaju zajedno kao celina. ;) Edited January 9, 2012 by kobni zelaya Quote Link to comment
Nikodije Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Fight club, El topo, Predator 1, Kill Bill 1, Gozu, Mad max 2, Don't look now, Seul contre tous, I saw the devil, Ringu, Shallow grave... otprilike, i krajnje proizvoljno Quote Link to comment
teacher Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Na pusto ostrvo ide strictly pornjava.U, bre Teacheru, pa ti bi poneo Draškovićev Život je Lep - nije loša ideja kad znaš da si daleko od krajeva u kojima se dešava film.Pa to mi snimano u rodnom kraju... Quote Link to comment
Aleksija Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 dada :Dma ocu da kazem, moja bi lista bila daleko sentimentalnija i ne nuzno birana po kvalitetu. mada bi ukljucila i 2 felinija koja su etabliran kvalitet, ali ne iz razloga koji imaju veze samo sa kvalitetom.+1 za sve, a moj felini bi bio amarcord i la strada.mada mislim da bih ponela i sve sezone ally mcbeal, to bi razvilo zdravu mizantropiju i pomoglo da ne ceznem mnogo za ljudskim drustvom. Quote Link to comment
Aće Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 ja bih poneo samo mamuti na pustom ostrvu Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.