IGNORED

the king

Cruella De Ville

metafora, vini, metafora. tome me taj martin i naucio.

i opet si me navukao na trolovanje. long live the king.

If you had to pick your best book, what would it be?

Lisey’s Story. That one felt like a an important book to me because it was about marriage, and I’d never written about that. I wanted to talk about two things: One is the secret world that people build inside a marriage, and the other was that even in that intimate world, there’s still things that we don’t know about each other.

• Replies 225
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Weenie Pooh

• luba

• Аврам Гојић

• Lrd

pa kad citas bajke.

da je meni neko napisao takvu knjigu ko sto je on tabiti, zivot bih mu dala. retko musko pismo u zenskom licu koje ima smisla. spava mi se pa ne mogu da razlazem u detalje, a i mislim da sam vec pisala.

oni sto se bave intelektualnim radom kritike smatraju je povratnickom prelomnom, mada se, naravno, ne slazem.

WTF je Lisey's Story? Nekad imam utisak da sam pročitao možda 2% svog njegovog piskaranja.

Ja sam čitao Lisey po lubinoj naredb...preporuci. Kupilo me to što sam je dobio uz reči "ako hoćeš zaista da razumeš i upoznaš žene, čitaj ovo". I dobro je, ali se ispostavilo da nisam saznao ništa novo. :)

by Evan Dickson    Posted 3 hours ago

Even before director Cary Fukunaga became the bees knees of the town with his work on all eight episodes of the first season of True Detective, he was attached to helm Stephen King‘s epic novel It for producer Dan Lin and New Line Cinema.  And now it looks like he’s close to the starting line after several years of development.

For those of you who haven’t read the book, it weighs in at over a thousand pages and is centered around a group of children haunted by a menacing force in the fictional town of Derry, Maine. Eventually (most of) the kids grow up, only to find that the evil isn’t quite done with them.  The book is very heavy on character, so even though the plan to split the feature adaptation into two films isn’t new, I’m glad it’s still in place.  Hit the jump for more on Cary Fukunaga shooting It this coming summer.

Producer Dan Lin told Vulture that the project is finally picking up steam and will likely enter pre-production in the fall:

“The idea is to start official prep in March for a summer shoot.  Cary likes to develop things for a while, and we’ve been with this for about three or four years, so we’re super excited that he stayed with it. You guys are gonna be really excited.”

Lin also spoke not only about the plan to split the book into two films, but the fact that Stephen King has read the script, written by Fukunaga and Chase Palmer, and is thrilled with it:

“The most important thing is that Stephen King gave us his blessing.  We didn’t want to make this unless he felt it was the right way to go, and when we sent him the script, the response that Cary got back was, ‘Go with God, please! This is the version the studio should make.’ So that was really gratifying.”

As much as I love Tim Curry‘s take on Pennywise from the original TV movie, I have very little doubt that this feature will trump that production in every other regard.

A kad to King nije bio oduševljen nekom adaptacijom svojih radova, ma koliko kljakava bila?

Nije bio (a nije ni danas) odusevljen Kjubrikovim Shiningom. Toliko o tome koliko King zna o filmu anzeneral :P

• 1 year later...

Nije bio (a nije ni danas) odusevljen Kjubrikovim Shiningom. Toliko o tome koliko King zna o filmu anzeneral :P

To je zato sto su knjiga i film sasvim drugaciji koncepti.   :dry:

Procitao sam svih 14 strana. Sta znam, nisam neki preterani ljubitelj tog zanra, procitao sam samo par dela, neke na engleskom, neke na srpskom. Takodje, kad citam roman ne interesuje me toliko da li je pisac doziveo traume u detinjstvu, voleo macke ili aktivno podrzavao zabranu oruzja. Uglavnom cenim dobru radnju, zanimljive dijaloge i monologe (one recenice koje umeju da izazovu a-ha efekat). 

Znam da Kinga ne dozivljavaju kao pravog pisca, vise kao zanr pisca i uvek me je nervirala ta potreba da se za neko delo ili citav opus kaze da je manje vredan jer je delo manje prodavano ili jer je suvise "trivijalno". 

Posto se ovde okupljaju citaoci, sta vam je najvaznije (vazno) u nekom romanu/kracoj prici:

- Interesantna radnja koja tera da se citaju nastavci (trileri).

- Detaljan opis nekog mesta (gde je pisac ziveo ili provodio vreme)

- Znanje o nekim dogadjajima ili upucenost u neku materiju (uglavnom istorijski romani).

- Recenice u romanima koje "pogadjaju sustinu" (da se tako izrazim)

- Tiraz i popularnost nekog dela

- Nesto potpuno novo i uvrnuto (ako je ovo uopste i moguce u knjizevnosti)

- Aktuelnosti koje su obradjene u delu.

- Nesto osmo? 

Edited by ravena
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Jedva sam procitao prvi dio kule. Meni uzasno dosadno i ne pamtim kada sam se ovako namucio citajuci...nema sanse da nastavim...

Izasao zadnji dio Bill Hodges trilogije. Prva dva dijela su mi onako usput fino legla, tako da jedva cekam da pocnem treci...