IGNORED

Južnoamerički fudbal & copa libertadores

Mark Rothko

22:29

Teves kaže da su on i saigrači naterani da igraju utakmicu

22:27

Infantino: Neko će morati da odgovara za ovo

Infantino je rekao da će neko morati da odgovara za nerede pred meč Rivera i Boke, te dodao da utakmica mora biti odigrana večeras
52 minutes ago, MiddleClass said:

Ali da ne mogu da obezbjede autobus do stadiona. 

Pretjerujem...

Поставио је овај тип све, од кретања стадиона испред Бомбоњере, преко погодака камењем до улетања на стадион Ривера. Лудило.

Edited by Прслин

Ako im je TV prenos toliko bitan, kako to da su pre dve nedelje odložili utakmicu za jedan dan? Više smisla bi imalo da su tada zaplivali u onoj baruštini nego da večeras igraju. Boka je luda ako pristane na ovo.

Na Tviteru se oglasio legendarni Barselonin as Karles Pujol i kritikovao Argentince uz poruku da treba da se srame. A onda je stigao šokantan odgovor Pujolu od strane nekadašnjeg argentinskog reprezentativca Maksija Rodrigeza
"Prijatelju, ovo je u Argentini normalno. Mi to zovemo strast. I nikada se nećemo promeniti", napisao je Maksi

Maksi Rodrigez je debil.

According to the doctor of Conmebol, the injuries of the players of #Boca are "superficial" and "from the medical point оf view there is no reason to suspend the game".

2 minutes ago, Прслин said:

According to the doctor of Conmebol, the injuries of the players of #Boca are "superficial" and "from the medical point оf view there is no reason to suspend the game".

Pa e povrsinske.

Volio bih da Bokini ovako istrce na teren da upotpune cirkus.

http://twitter.com/EstoEsBoca/status/1066437229260824576?s=20

Edited by MiddleClass

Ево како је у бусу изгледало. Ако се ово одигра, слободно могу да врате и борбе са животињама у Колосеум.

Čilavert:

Legendary Paraguayan goalkeeper José Luis Chilavert, who won the Copa Libertadores in 1994 with Velez Sarsfield, has had his say. And he is not holding back. 

This translates as: “An international embarrassment from ‘Corrup-bol,’ [FIFA president Gianni] Infantino and his financial director [Alejandro] Dominguez are prioritizing money over health of the Boca Juniors players. That’s how they kill soccer.”