IGNORED

Game of Thrones

Ryan Franco

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

pa dunk&egg su beše tri priče, tu ima materijala za jednu sezonu, više baš i ne, tako da je samo problem ako ih napadne kreativnost pa krenu sami da smišljaju, sem toga mož da bude ok.

Tri priče do sada, navodno bi trebalo da napiše još četiri.

A šanse nema da stuku sve tri u jednu sezonu, biće prva priča = prva sezona makar gledali kako trava raste.

Napadi kreativnosti su neizbežni, videli smo kako su se razmahali u HOTD.

Edited by Weenie Pooh

Na kraju ćemo praviti od blata prve sezone GoT, ovo što je nakon njih došlo je prava taština praznine. Inače, debeli završio Vetrove zime, očekuje se na jesen izlazak

Trololo, đe bi đembeli to nama priredio :D

• +1 1
pa dunk&egg su beše tri priče, tu ima materijala za jednu sezonu, više baš i ne, tako da je samo problem ako ih napadne kreativnost pa krenu sami da smišljaju, sem toga mož da bude ok.
Evo informacije sa izvora... prva sezona će biti prva priča, The Hedge Knight i očekuje se 6 epizoda. Već su dobili zeleno svetlo da snimaju celu sezonu a ne samo pilot. Pa dalje Martin kaže:

If THE HEDGE KNIGHT turns out as well as we hope it will, our hope would be to go on and adapt THE SWORN SWORD and THE MYSTERY KNIGHT as well. That will take a few years. Then comes the hard part. Before we reach the end of the published stories, I will need to find time to write all the other Dunk & Egg novellas that I have planned. There are… gulp… more of them than I had once thought. There’s “The Village Hero” and the Winterfell story, the one with the She-Wolves, and maybe I need to write that Dornish adventure too to slip in between “The Hedge Knight” and “The Sworn Sword,” and after that there are… ah… more. I just need to finish THE WINDS OF WINTER, and then do either A DREAM OF SPRING or volume two of FIRE & BLOOD, and slip in a new Dunk & Egg between each of those in my copious spare time… and that will keep me ahead of Ira and his merry crew… for a few more years.

Volem što je optimista :D Čovek koji već dvanaestu godinu piše Vetrove zime očekuje da ih završi pa onda da odradi ili nesretnu drugu knjigu Fire&Blood (niko nikad, daj nam Martine nastavak dosade najdosadnje) ili Dream of Spring a u međuvremenu će da odradi 4, 5 priča iz serijala A KNIGHT OF THE SEVEN KINGDOMS :D 30 godina kasnije... očekuje se da Martin završi svoj magnum opus, kaže da nikad nije brže pisao.

Inače AKOTSK ima potencijal da bude dobra serija, tu je radnja krajnje jasna... što kaže Martin:

The Dunk & Egg novellas are fully-fleshed narratives more like the novels of A SONG OF ICE & FIRE than the imaginary history of FIRE & BLOOD; the stories are right there on the page, and our goal is to produce faithful adaptations of those tales for the screen.
  • +1 1

iz naslova serije se to što arheolog piše dalo zaključiti, the knight of 7 kingdoms krovni projekat, hedge knight to što će prvo da ekranizuju, dobro je da nisu 10, ali nema ni za 6 epizoda tu materijala, ja bih rekao 3 epizode maksimum...nek snimaju, uvek mogu da ne gledam, tako sam i uradio sa house of the dragon.

Edited by igoraki

Ako je negde trebalo promeniti naziv iz izvornog materijala, onda je to ovde slučaj.

The Knight of the Seven Kingdoms: The Hedge Knight zvuči apsolutno katastrofalno.

• +1 1