IGNORED

Socijalistički koreni fašizma, da ili ne

Anduril

Nemam nesto vremena sada za duzi odgovor.Poredjenje i nalazenje istih ili slicnih stvari se moze uraditi na svim sistemima, pa tako i na onim primitivnim koji su preostali u ponekim plemenima Afrike, Australije, Juzne Amerike. Ali mene u ovom trenutku interesuje ova rec koja stoji u naslovu 'koren'.Mislim da ce dalja diskusija biti zanimljivija nakon preciznijih odgovora na ona dva pitanja u mom prethodnom postu, posto sad ne mogu detaljnije da se upustim u komentarisanje.

• Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Indy

• MancMellow

• noskich

• kim_philby

Danilo Kiš.

Pritisnut ideologijama, na marginama društvenih kretanja, zbijen i izgubljen među konfrontiranim ideologijama, nedorastao individualnoj pobuni, jer mu je ona uskraćena, individuum se našao u procepu, u praznini, ne učestvuje u društvenom životu a društveno je biće, individualista a individualnost mu uskraćena u ime ideologije, i šta mu preostaje drugo nego da svoje društveno biće traži drugde? Nacionalista je refulirani individualista, nacionalizam je refulirani (kolektivni) izraz tog i takvog individualizma, ideologija i antiideologija...
Edited by bergasa19
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

3 reasons why Germans should secede from Brazil:1. Compared to other parts of Brazil, the German-majority areas have a high standard of living and a strong economy. Germans would be much better off without the rest of Brazil.2. Historical reasons:The Brazilian Government tried to destroy the German community via forced miscegenation.During the 1940s, under the Getulio Vargas regime, the use of German language was repressed: teaching German in schools and publication of German newspapers were forbidden. The public use of the German language was banned under penalty of imprisonment.The process of forced assimilation of Germans in Brazil continues to the present day.3. The trend of non-German (mostly mixed-race) immigration from Northern parts of Brazil into German towns will turn Germans into a helpless minority in these towns (which is exactly what the Government wants).http://www.youtube.com/watch?v=wIT4UmTDb24