IGNORED

Dobra plata, dobro mesto, jeftin real estate

noskich

4 hours ago, peralozac said:

Eh kolega, lako mi je tako. Mi kad smo došli u Australiju kupili smo jedan krompir i jeli ga narednih 10 godina.

On 29.3.2019. at 17:29, ObiW said:

Ako hoces da u penziji zivis u Burundiju, ne treba ti 2 miliona dolara, uporedi troskove zivota u Americi i Burundiju, nadji scaling factor i dobices cifru za Burundi. I to je uglavnom to.

Kolko Amerikanaca može da skupi toliko  a koliko ode put Srbije, Tajlanda  i ostalih Mexica?

Ne da plutokratija da se bezi iz nje za Tajland:

https://www.brisbanetimes.com.au/politics/queensland/i-would-never-have-invested-into-queensland-property-20180718-p4zs5e.html

Australian property owners living overseas for more than six months are being slugged thousands of dollars in extra taxes under a measure designed to capture foreigners and "absent" land owners.

fd01c600dbd25b3105b237de173e550eef0cfa57

Tyson Lehn, a self-funded retiree and Australian citizen who has been living in Thailand to save money as the cost of living is cheaper, said the decision had "devastated" the income stream from his rental property at Morningside.

"I am one of the unfortunate people caught totally unaware, already committed to owning an investment property in Queensland before the budget announcement," he said.

"I was unfortunately medically retired and decided after financial advice to use all of my superannuation and other funds from compensation to purchase an investment property in Queensland. From that I could draw a very modest rental income to live off.

"Now I am eating into my reserve savings to make up the shortfall.

"[If I had] the opportunity to know there would have been such punitive taxes, I would never have invested into Queensland property."

Mr Lehn bought the property five months before the budget announcement and was slugged a $1600 absentee surcharge in 2017-18 as part of his $4863 land tax bill — which he said equated to one-third of his net rental income.

He said land values increased each year, meaning that land tax and absentee charges would also increase.

Edited by noskich

idemoo.. noskich uzvraca udarac :lolol: dakle, taj uvek ima asa u rukavu;))

naravno, eto jos jedan razlog zasto se ne moze u obecanu zemlju.

@noskichevo ti ideja: prodaj lepo sve te svoje nekretnine i pravac tajland ili kod kim jong-una. sta te sprecava.

https://www.brisbanetimes.com.au/politics/queensland/i-would-never-have-invested-into-queensland-property-20180718-p4zs5e.html

Mr Lehn bought the property five months before the budget announcement and was slugged a $1600 absentee surcharge in 2017-18 as part of his $4863 land tax bill — which he said equated to one-third of his net rental income.

He said land values increased each year, meaning that land tax and absentee charges would also increase.

Neće ga tih 1600 $ izvaditi sigurno.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

4 hours ago, noskich said:

Australian property owners living overseas for more than six months are being slugged thousands of dollars in extra taxes under a measure designed to capture foreigners and "absent" land owners.

fd01c600dbd25b3105b237de173e550eef0cfa57

Tyson Lehn, a self-funded retiree and Australian citizen who has been living in Thailand to save money as the cost of living is cheaper, said the decision had "devastated" the income stream from his rental property at Morningside.

"I am one of the unfortunate people caught totally unaware, already committed to owning an investment property in Queensland before the budget announcement," he said.

"I was unfortunately medically retired and decided after financial advice to use all of my superannuation and other funds from compensation to purchase an investment property in Queensland. From that I could draw a very modest rental income to live off.

"Now I am eating into my reserve savings to make up the shortfall.

"[If I had] the opportunity to know there would have been such punitive taxes, I would never have invested into Queensland property."

U prevodu, racunao je da ima sva prava da isisava pare iz plutokratije putem rente da bi lagodno ziveo za sitne pare u Tajlandu a da obaveze naravno nema i ne treba da ima jer nepravda.

U prevodu, ne zna se ko je veca stipsa, nas noskich ili ovaj Tyson. A tek "novinar" koji je napravio vest o coveku kom je povecan porez za 1600$ na dve godine, iliti 800$ dolara godisnje... Dobro nisu napisali vest o noskichevom vodokotlicu... 

Sledeci put kad mi stigne opomena za porez, idem pravo u novine... 

2 hours ago, braca said:

A tek "novinar" koji je napravio vest o coveku kom je povecan porez za 1600$ na dve godine, iliti 800$ dolara godisnje

Samo da pojasnim, fiskalna godina u Australiji je od 1. jula do 30. juna. U članku je reč o porezu za jednu godinu tj. FY 2017-2018.

Ova razrokost finansijske i kalendarske godine je meni lično super stvar. Čovek dva puta godišnje ima priliku da svodi račune, donosi novogodišnje odluke i okreće novi list. E sad što se odluke pogaze već prvih dana januara ili jula nema veze, važna je proslava i tulumarenje :)

2 hours ago, Host said:

Zbog likova koji cuvaju prazne gajbe su kirije u velikim gradovima nepriustive milenijalcima. 

Za ovo je u Viktoriji nedavno uveden poseban porez (vacant residential land tax) koji važi samo za centralne gradske opštine u Melburnu. Više detalja u spojleru.

Spoiler

What is the vacant residential land tax?

The vacant residential land tax (also referred to as the vacant residential property tax or vacancy tax) is a tax on residential properties in Melbourne's inner and middle suburbs which are unoccupied for more than six months a year. 

It is a Victorian tax, and is different to land tax, the absentee owner surcharge and the federal vacancy fee for foreign owners of residential dwellings.

Why did the Government introduce this tax?

The Government was concerned about the number of properties being left vacant across Melbourne's inner and middle suburbs and the tax is intended to encourage land owners to make residential properties available for purchase or rent so that Melbourne’s current housing stock is used as efficiently as possible. 

Only vacant residential properties in Melbourne's inner and middle suburbs, where the issue of housing affordability is most pressing, are subject to the tax. 

Vacant residential land tax - frequently asked questions

2 hours ago, Host said:

Investicije u nekretnine treba zestoko oporezivati kao najvisi stepen govnarluka.

Zanimljiv emotivni ispad. Da li smatraš da su svi investitori govnari ili postoje i investitori carevi? Ako je the latter, koji je najviši stepen carluka?

9 minutes ago, peralozac said:

Samo da pojasnim, fiskalna godina u Australiji je od 1. jula do 30. juna. U članku je reč o porezu za jednu godinu tj. FY 2017-2018.

Ok, onda je 1600$ za godinu, što opet ne menja mnogo stvari...  jaka vest 

7 hours ago, roksi said:

cekaj, ti bese radis za oz government?

Liberali ostali na vlasti u NSW, niko srećniji od Noskiča. Sad može naredne 4 godine da nakrivi šajkaču i vrati se pisanju na forumu. Malo je utanjio pred izbore, frkica...  

14 hours ago, noskich said:

Pa ako je bilo gde je? Ja kazem da nije, ti kazes da jeste, pa ako jeste pokazi gde je. 

Da nisam spomenuo veliku cifru, ti bi i dalje mudro cutao i krio kao zmija noge da ti je neko dao pocetni kapital. :D

Meni je to bilo bitno, da priznas da nisi sam sa svojih 10 prstiju sve postigao u zivotu. Da ne bi Srbina dobrotvora, sad bi o plutokratiji pisao iz Donje Pambukovice.

12 hours ago, miki.bg said:

Kolko Amerikanaca može da skupi toliko  a koliko ode put Srbije, Tajlanda  i ostalih Mexica?

Kreni malo po Evropi na put po gradovima koje Amerikanci vole da posete... Pariz, London, Rim, Atina ... i nacrtaj se ispred Ajfelove kule, Big Bena, Fontane Di Trevi... ali gledaj da to bude van sezone godisnjih odmora. Gledaj starije bracne parove, belce, 60+ kako pricaju o operaciji kolena ili kuka americkim akcentom. Pocni da ih brojis, pa posle jedno mesec dana uradi ekstrapolaciju i javi do koje si cifre dosao. Ako se slucajno pogodi da nisu belci a pricaju americkim akcentom o zdravlju, uracunaj i njih.

Edited by ObiW