IGNORED

To, mačko!

Afterburner

Gardijanov rezime:

To summarise:

- The Australian government has agreed to revoke the decision to cancel Novak Djokovic’s visa last week, meaning the visa he came to Australia on stands, and he will be released from detention and get his passport and other personal effects back.

- The reason for this is the government acknowledged it didn’t give Djokovic enough time after notifying him of the intent to cancel his visa to speak to others and respond fully.

- Notwithstanding that, the immigration minister, Alex Hawke, can now personally intervene and decide to cancel his visa anyway on entirely new grounds. Which the government flagged in court may be something that happens.

- If that happens, it could end up back in court because Djokovic would face being banned from Australia for three years if the minister decides to cancel the visa.

https://www.theguardian.com/sport/live/2022/jan/10/novak-djokovic-appeal-federal-circuit-court-cancellation-australian-visa-covid-vaccination-live-updates

Edited by vememah

OK, vratiće mu pasoš i sve to. Može li da uđe u zemlju i počne da se sprema za turnir, makar i pod pretnjom naknadne deportacije, ili opet mora negde da sedi i čeka nešto?

Samo da dodam još jednu crticu o trenutnoj situaciji po pitanju korone i vakcina - broj dnevno novozaraženih slučajeva i dalje raste, nema nekih drastičnih mera ali statistike potrošnje za Sidnej i Melburn govore da je potrošnja na nivou najgoreg lokdauna prošle godine, školski je raspust i sezona godišnjih odmora, danas je počelo vakcinisanje dece ispod 12 godina ali ljudi su gnevni jer je dosta zakazanih termina otkazano zbog nedostatka vakcina i slabe logistike (velika je gužva za buster doze za koje su smanjil period sa 5 na 4 meseca od druge doze, krajem ovog meseca se to spušta na 3). Čisto da zakomplikuje sav miks oko pozicije i vlasti i Đokovića ...

SaE

• +1 1
  • Hvala 1
9 minutes ago, Tsai said:

jebes i te pripreme kad ti stalno nad glavom visi dal ce nindze da dodju. tacno ih nabijem na kurac za ovo ucenjivanje sad. oloshi mrtvi

Može Novak da se nosi sa tim. Veći problem su ovi dani bez treninga i adekvatne ishrane.

• +1 1
6 minutes ago, goofs said:

3 meseca za booster :/ u sta ce ovo da preraste, vakcinisacemo se jednom nedeljno

Tacno ce ovi koji nas sprdaju oko vakcinisanja da do kraja budu u pravu.

Mislim..znam da nece ali vec postaje malo glupo.

• +1 1
1 minute ago, SNARC said:

Tacno ce ovi koji nas sprdaju oko vakcinisanja da do kraja budu u pravu.

Mislim..znam da nece ali vec postaje malo glupo.

nije glupo vec mora tako. mislim da je argumentacija "vakcinisi se da cuves sebe i druge" presla u "vakcinisi se da cuves sebe". najgore je sto ce antivakseri sad pomisliti da ne treba da se vakcinise. tek sad treba svi da se vakcinisu

• +1 1
  • Hvala 1
21 minutes ago, Tsai said:

jebes i te pripreme kad ti stalno nad glavom visi dal ce nindze da dodju. tacno ih nabijem na kurac za ovo ucenjivanje sad. oloshi mrtvi

Kažu da ministar ima 4h. Posle je gotovo.

Sources confirmed that [Immigration Minister] Mr [Alex] Hawke now has four hours to decide whether to use the power [under the Migration Act to cancel Novak Djokovic’s visa], and it is under consideration.

If Mr Hawke uses the power, Djokovic could contest the cancellation. However, the power is extremely broad and discretionary, and it would be more difficult to argue against it.

Djokovic could be banned from re-entering Australia for three years if the personal power of the minister is used.

https://www.theage.com.au/sport/tennis/novak-djokovic-court-case-live-updates-serbian-tennis-star-fights-to-play-in-2022-australian-open-20220110-p59n0m.html

Edited by vememah
  • Redoran locked this topic
  • Redoran unlocked this topic