IGNORED

To, mačko!

Afterburner

@Dehickok

Nole je pokazao da je čovjek koji mijenja iskaz kad je frka - od onog na početku da su mu potrebne dodatne informacije o vakcinama prije odluke (da kažemo da je to još i OK), što se kasnije, kada su informacije stigle, pretvorilo u pravo na samostalno odlučivanje o svom tijelu do ovog iznenadnog medicinskog izuzeća na osnovu nekog tajnog razloga pred sam turnir.

Učinili su mu uslugu što ga nisu pustili na teren.

• +1 1

novax ili ce da okaci reket o klin ili ce

da pokaze da je vakcinisan ruskom i da pokaze da je prelezao kovid u poslednjih 6 meseci

njegovo ponasanje poslednjih meseci i cutanje sada (od kada mu je vracen telefon) mi govori da nije vakcinisan

sam pao sam se ubio, a australija sa sve ao da jede govna

Imaće nekoliko mirnih dana da razmisli šta će dalje sa tim svojim sportom. Valjda mu je sada jasno da dvije godine od početka zdravstvene krize ne može da se jurca po svijetu nevakcinisan, da se osvajaju trofeji, širi ljubav i stiče poštovanje sa svih strana. Iskazao je ogromno nepoštovanje prema običnim ljudima i njihovim sudbinama u pandemiji spram svoje želje da profesionalno pika lopticu, uživa i zarađuje ogromne pare kao da se ništa nije promijenilo. A ako ga preko vikenda u tom hotelu naguzi neka zagorjela bratika iz Kiribatija, možda posvjedočimo još dubljem i ispunjenijem prosvjetljenju.

Pravac minijature

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk

Despite there being little shortage of vaccines in Serbia, where he is from, just 45% of adults have been double-jabbed. Meanwhile, the country has been battered by the disease. According to The Economist‘s tracker Serbia suffered the second-highest number of excess deaths in the world per head of population. With as much clout off the court as on it, Mr Djokovic’s public hesitation to take a life-saving vaccine may well be costing the lives of his countrymen.

• +1 6

Ček jel im telefon, zašto ne snima videe kao Ronaldinjo u zatvoru?

3 minutes ago, Cane Vukic Prebranac said:

Братина у вијетнамској мајици говори о комјунист стејт :lolol:

Infiltrirao se :D

1 minute ago, nisam ja said:

ako ga ne budu mučili strujom do kraja jebeš sve ovo. 

Izgnanstvo 5 godina u pustinju pa tek onda može kući

Edited by mackenzie

Kad neki predstavnik Rio Tinta dodje u Srbiju, pa mu graničari uskrate ulazak, jer nema FT1P, hoce i on medju bubašvabe  da oseti kako je običnom čoveku? Ili će biti nešto drugo?

Inače, ovo je ozbiljan presedan u sportu, recimo, na proleće, cz i par, dobiju kući 3:0, jer carina pošalje celu protivničku ekipu u karantin, zbog sumnje na covid... Jbg, propisi su propisi... :fantom:

• +1 5

BBC:

Analysis: Glaring questions remain over visa row

a8563071-2a12-479f-88ed-f55c67e07ec6.jpg

Shaimaa Khalil

BBC News, Sydney

"Rules are rules," Australia's prime minister says, about Novak Djokovic being deported. Scott Morrison is back to talking tough but so far he has not explained or answered the glaring questions at the heart of this story.

What is the issue with Djokovic's visa? What was the medical reason for his exemption?

And why had he been given the green light to fly and take part in the Australian Open if there are issues with his visa application? Big enough issues, it seems, for the player to get deported.

Remember, while his vaccine exemption has caused a great deal of anger among Australians - who for months now have been urged to get the jab - Djokovic is not the only player who was granted one.

Tennis Australia said that a handful of the 26 athletes who applied were given an exemption. Who are they? Why are their cases different from Djokovic's?

The decision about the Serb star has sparked anger overseas but the PM is hoping the decision will go down well among Australians.

Mr Morrison has been under immense political pressure over his government's handling of the Omicron variant, amid rocketing numbers of cases and chaos at testing clinics. All with a looming election in the next few months.

• Redoran locked this topic
  • Redoran unlocked this topic