Jump to content
IGNORED

Pronađena skulptura boginje Dijane


Baba Ji

Recommended Posts

My linkja sam se kao laik uzbudio, mada kad sam video skulpturu prva pomisao je bila: 'a..gde je tu Dijana?' nadam se tj. siguran sam da ovde postoji neko stručan da pojasni koliko je ovo značajno i vredno otkriće? Edited by Baba Ji
Link to comment

Svašta! Lovački pas u obliku lavice ugriza pokleklu svinju za nogu i to vam je dokaz da su stari Grci zapravo Srbi?! Nema veze sa mozgom. Valjda je pas hrišćanstvo (pravoslavlje) koje ugriza paganizam i tera ga sa ovih prostora, što je dokaz da su svi Srbi praoci Isusa Hristosta i sveg pravoslavlja, tj. hrišćanstva, na čelu sa Patrijarhom Irinejem-koji-osveštava-krst-na-ulazu-u-Kragujevac!

Link to comment

samo se vi sprdajte, sad kad izađe nova reklama za tepihe Dijana sa Cecom Bojković a u pozadini ova skulptura, videćete! daj neko ko deli uzbuđenje nek se javi, a ne vi koji ste oguglali na vrhunska arheološka otkrića i prodali dušu zarad jeftinih svakodnevnih zadovoljstava.

Link to comment
daj neko ko deli uzbuđenje nek se javi, a ne vi koji ste oguglali na vrhunska arheološka otkrića i prodali dušu zarad jeftinih svakodnevnih zadovoljstava.
delim ja. pre par godina sam razgovarala sa direktorom zaječarskog muzeja koji je rekao da se, prema nekim drž ne daj zapisima, zna da tu ima jedan tovar blaga. i riškalo se danonoćno, uvezali se fizikalac, lokalni rukovodilac i još nekoliko njih... bila i lažna uzbuna jedne noći, isplivali neki dukati... ali sve u svemu ništa do danas. mada ko zna, možda samo javnost nije obaveštena...
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor