• Аврам Гојић

• Hella

• Indy

• kim_philby

Top Posters In This Topic

Posted Images

kako se kosovski šiptarin uključio u trku za nobela

ps

u drugom pasusu možete primetiti izvesnu sličnost s ovdašnjim drvenim advokatima religije mira belolistićarenja feminizma i ostalih užasa savremenog doba :fantom:

Ardit Ferizi was angry that he had been falsely accused of joining the Islamic State. The hacker’s response: He stole the personal information of U.S. service members and handed it over to the terrorist group. :ziga:

“Stupidly I was annoyed that the U.S. Embassy would not defend me,” Ferizi, a 20-year-old citizen of Kosovo, wrote in a letter to a federal judge in Virginia. “I don’t know why I thought the U.S. Embassy would get involved. I was doing a lot of drugs now and spending all the day online.

U.S. District Judge Leonie M. Brinkema on Friday showed little sympathy for an explanation that even Ferizi’s defense attorney called “nonsensical.” While acknowledging that Ferizi is young and has mental-health problems  :o  Brinkema sentenced him to 20 years in prison.

https://www.washingtonpost.com/local/public-safety/hacker-who-sent-kill-list-of-us-military-personnel-to-islamic-state-i-feel-so-bad/2016/09/23/dc0ba0ea-8196-11e6-b002-307601806392_story.html

Edited by Hella

svaka čast prekože ja nisam ni stigo do tog dela vredi čitati :fantom:

His mother also suggested in her letter to the court that the war left her son with some psychological damage.

“On the second night of the NATO airstrikes, Ardit was in the fourth year of his life,” she wrote. “The street was full of Serbian army and people wearing black uniforms and masks. They came screaming, shouting and shooting, burning houses and killing people.”

Ferizi has agreed to be deported to Kosovo after serving his prison sentence, and he will not be allowed to return to the United States.

nije ekstremizam, al ne mogu da nadjem temu o islamu kao takvom

Vesti iz Čečenije

Saudijska Arabija iz nedelje u nedelju tone sve dublje. Još uvek zaglavljena u besmislenom ratu u Jemenu, sada je zatečena neobičnim saopštenjem koje potpisuje oko 200 sunitskih imama u kojem je vahabizam – u obliku u kojem se praktikuje u Saudijskoj Arabiji – proglašen „opasnom deformacijom“ sunitskog islama. Među visokim verskim poglavarima našao se i veliki egipatski imam Ahmed el-Tajeb iz Al-Azara, najvažnije teološke škole islamskog sveta, koji je prošle godine javno istupio protiv „iskvarenih tumačenja“ verskih tekstova, a sada se založio za „povratak velikim školama znanja“ izvan Saudijske Arabije.

Ovaj važan skup koji se odigrao u Groznom u Čečeniji ignorisali su praktično svi svetski mediji – osim Sharmine Narwani, bivše saradnice koledža Sent Entoni, i Benjamina Barthea iz Le Monda – iako bi posledice tog događaja mogle biti dramatičnije od građanskog rata u Siriji. Saopštenje koje je očigledno odobrio i Vladimir Putin može se tumačiti kao čin ekskomunikacije Saudijske Arabije, u meri u kojoj je to u svetu islama moguće.

dalje: http://pescanik.net/siiti-suniti-protiv-vahabizma/

kako je zanimljivo ponoviti istorijske lekcije u svetlu svih mentalnih bolesti klimatskih promena porodičnih problema desničarske retorike i ostalih uzročnika tamo nekog terora :fantom:

i naravno evo friških primera kako se praviti mutav nakon onolikih performansa motorizovanog džihada

Police detained a 21-year old man in Vienna after he deliberately tried to run over pedestrians while shouting “Allahu Akbar” out of his car. No one has been injured and officials are now investigating the motivation behind the man’s behavior.

Edited by Hella

Laže Šefik, ne valja ništa, bezvezna kola poput onih koje su pravili lokalni proizvođači prije dvadesetak godina. Ja baš volim miris i ukus ćurekota a neprimijetan je u SC.