Jump to content
IGNORED

Visokoškolsko obrazovanje na budžetu ili ne


maximus

Recommended Posts

ako srbijica ne izfinansira talentovane - talentovani ce retardirati

ako srbijica pak ili fuck izfinansira talentovane - talentovani ce ostati u srbijici

u oba slucaja se radi o srbnutoj™ logici

Link to comment
  • Replies 874
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Tribun_Populi

    255

  • MancMellow

    138

  • Dagmar

    127

  • Prospero

    64

intervju jednog od idejnih kolovođa belolistićarenja izvesnog gospodina turajlića

 

pročitajte uočite ton i recite u javnosti da ga nije dao aparatčik db na zadatku :fantom:

 

http://www.vreme.co.rs/cms/view.php?id=1024882

 

iju, ovo mi je promaklo

 

 

Pašto se ne organizujete u partiju koja će biti po meri onih koji nemaju za koga da glasaju?

Neću da se organizujem u bilo kakvu stranku. Ja sam inženjer i znam da radim taj posao. Neka se organizuju oni koji žele da se bave politikom, ali neka to rade na način koji će zadovoljiti moje interese.

 

:isuse:

Link to comment

iju, ovo mi je promaklo

 

 

:isuse:

 

Brate, nećeš verovati koliko sam puta čuo ovu priču u bliskom okruženju. Sa sve "Gospodo političari..." uvodom izgovorenim sa visine tonom postavljanja uslova. 

Link to comment

talentovane neka finansiraju oni koji će da ih zloupotrebljavaju u cilju sticanja materijalne koristi

 

ne radi se o tome, ali ok, to bi ovde bio trol te necu dalje

Link to comment

Brate, nećeš verovati koliko sam puta čuo ovu priču u bliskom okruženju. Sa sve "Gospodo političari..." uvodom izgovorenim sa visine tonom postavljanja uslova. 

 

ma, mislim, glupost. pored jedno 3-4 obrazovna profila to bi mogao da kaze bukvalno svako i to nema veze blage sa demokratijom. 

Link to comment

Mislim da postoji. Ova zemlja je ne jednom tako razmisljala i u svakom tom slucaju joj je bilo komparativno bolje nego danas.