IGNORED

Mediji u Srbiji

bergasa19

Prosecni rejtinzi ove nedelje na "bitnoj" ciljnoj grupi u prime timeu na postojecim Prvama
PRVA Plus    0.23 %
PRVA Max    0.05 %
PRVA World    0.10 %

poredjenja radi Slagalica ima 10% na istoj populaciji ...

daily mail:

Krishna Devi Droch, 62, was fatally struck by a Vauxhall Zafira as she crossed the road on her way to morning prayers in Handsworth, West Midlands.The driver had gone through a red traffic light and been travelling on the wrong side of the road before crashing into Ms Droch next to a pedestrian island.

The Zafira registration number was EY06 TCU and the other two cars were on false plates. All three vehicles were found abandoned within 24 hours of the collision.

blic:

Krišnu je muškarac identifikovan kao Vauhal Zafira udario dok je prelazila ulicu na putu do jutarnjih molitvenih mesta u Handsvortu.Vozač je prošao kroz crveno svetlo na semaforu i išao je pogrešnom stranom puta pre nego što je udario u Krišnu Dorč pored pešačkog ostrva.

Registarske oznake automobila kojim je Zafira naleteo na Krišnu su identifikovane, dok su druga dva automobila, koja su išla iza vožena sa lažnim tablicama. Sva tri vozila pronađena su napuštena u roku od 24 sata od sudara.

20 minutes ago, nisam ja said:

otkud zna čobos da je voksol opel u eng. 

Ali mozda moze da zna da se ovde ne registruju ljudi...

The Zafira registration number was EY06 TCU and the other two cars were on false plates. All three vehicles were found abandoned within 24 hours of the collision.

mislim da je kljucan kulturoloski momenat, neko u blicu ne ocekuje da u se u britaniji ljudi zovu samo dzon smit i slicno, vec je i vauhal zafira stanovnik.

doduse, on je ubica pa to odvodi na drugu stranu.